onsdag den 13. juni 2012

MIN INDERLIGHED

Jeg holder gryden i kog. Jeg holder gryden i kog. Jeg holder gryden i kog. Jeg holder gryden i kog. Jeg holder gryden i kog. Jeg holder gryden i kog. Jeg holder gryden. Den er varm. Den er i kog. Mine hænder bliver varme. Jeg bliver varm. Jeg er i kog. Jeg og gryden er i kog. Gulvet bliver varmt. Gulvet koger ikke, det er for hårdt. Men det bulner op. Nu bliver det sværere at stille gryden fra sig. I kog holder jeg gryden i kog. Jeg stiller den ikke fra mig. Det damper op af den. I kog holder jeg gryden i kog i det aftalte tidsrum. Det holder jeg mig for øje mens jeg koger og holder gryden i kog. Jeg holder mig for øje og holder gryden i kog, jeg koger og holder, jeg koger og holder i det aftalte tidsrum i rummet hvor gulvet bulner. Dampene er flotte, I kan holde jeres brød ind over gryden. I kan holde jeres brød ind over gryden som jeg holder i kog mens jeg holder mig for øje at holde mig inden for det aftalte tidsrum. Jeres brød bliver flotte af de flotte dampe, jeres hænder bliver flotte af at holde på det flotte brød, jeres munde bliver flotte af at spise det, og jeres maver holder det. I og jeg og gulvet og gryden og hænderne holder alting, alting er noget der bliver holdt, og jeg har mig selv i hånden, klar til at blive kastet og grebet inden for det aftalte tidsrum.

Ingen kommentarer: