mandag den 8. december 2008

ALTERNATIV GRUNDFORSKNING 27

Jeg har fundet mit nye hjem i poesien. En slags hverdag. Lidt besværlig, men ikke umulig ... Forholdene her er både mere indviklede og mere primitive end jeg er vant til fra min egen planet ... Der har vi fx usynlige vindmøller og gratis telepati i stedet for telefoni ... MEN HVAD ER NU DET? ... Mens jeg sad og tænkte over tingene, vendte jeg ryggen til baby. Og da jeg kigger på den igen, er den svulmet op til dobbelt størrelse ... Den er ved at miste sin form ... Jeg kan simpelthen ikke se hvad det skal forestille ... Hm, jeg bliver nødt til at gå ud i poesien og finde ØVERSTE KIRURGISKE. På den ene side er deres forbindelse til lægevidenskaben nok af en temmelig tvivlsom karakter. På den anden side kan de måske hjælpe. Men hvor er de nu?

Ingen kommentarer: