onsdag den 1. april 2009

DAGSORDEN

vi har besluttet 1
velkommen
vi har besluttet 2
velkommen
vi har besluttet 3
velkommen

vi må tale sammen
for hinandens skyld
må vi åbne munden
og blotte vores drøbeler

vi må tale sammen
du skal se på mig
jeg er dit interface
til mig i dig

dette er et forum
for overblik
jeg kigger ud over
mig selv

du fortæller mig det
som jeg fortæller dig

du må tale sammen
med dig, du
må tale dig sammen

det er henvendt til dig
vi må tale sammen
det kan ikke fortsætte på den måde
det kan heller ikke fortsætte
på den anden måde
det må holde op
hører du
holde op

du hører mig
holde op
jeg hører dig
holde op

og så sidder vi lidt
og ser på hinanden

jeg fortsætter
jeg fortsætter
jeg fortsætter
jeg fortsætter
jeg fortsætter
jeg fortsætter
min mor er død

jeg bliver ved
jeg bliver ved
jeg bliver ved
jeg bliver ved
jeg er snart pave


NOTE: Teksten er et sammenklip af noget af det jeg skrev til den første Synæstetsalon på Bolsjefabrikken d. 6. februar, hvor Sternberg og jeg sad på scenen ved et skrivebord og skrev bunkevis af impro-tekster i overværelse af et (ganske vist noget begrænset) live-publikum, som vi selvfølgelig læste teksterne op for. Mens circuitbenderne fra Dødskuglen og videojockeyerne fra Oppe om natten gjorde alt det bedste de kunne. Alt sammen impro, naturligvis. Synæstetsalon #2 vil blive afholdt torsdag d. 23. april. Mere info om det senere.

Ingen kommentarer: