torsdag den 23. april 2009

Øv, ikke flere ... ?

- Nej, det er slut! Denne måneds kvote for udråbstegn er opbrugt!
- Men i aften møder jeg jo Sternberg på Bolsjefabrikken til SYNÆSTESSALON #2 hvor vi simpelthen skriver teksten live! Mens musikken spiller og billederne ruller hen over væggene og vi synæstetiserer indtil vores næser er blevet til vores ører og vores øjne er blevet en slags hud med nerver og blodkar og så videre.
- Øh ... ?
- Og på Oplysningskontoret lover den veloplagte duo Korndal & Sønderup nyt føljetonafsnit hver mandag af versromanen om Europæiske Bob! Foreløbig er Bob blevet anbragt i en flyver på vej til ”Oligarkernes rige” mod øst ... det skal nok ende galt ... men måske på et andet plan alligevel rigtigt ... !
- Hvad skal man sige til det? Det er ikke til at sige, men du prøver hele tiden at sige det! Jeg får ondt i halsen af udråbstegn, og her er totalt tilrøget og du er bare ligeglad! Tag din Suzuki eller dit realkredit-institut eller din digtslalom-salon og forsvind!
- Jeg er på vej! Aftenens tema er førbevidsthed. Så jeg ved ikke noget om det endnu, selv om jeg jo alligevel vide det. Et eller andet sted. Hvor jeg forsvinder hen.

Ingen kommentarer: