torsdag den 8. december 2011

Fratale

Jeg aner ikke hvorfor jeg sidder og skriver det her til dig. Jeg begyndte bare på noget. Det forekom mig at være bedre end ikke at begynde på noget.

Du sluttede på den sidste side hvor du skulle. Farvel. Som et plaster på såret kan jeg læse dig bagfra nu. Selvom det lyder sjofelt, er det ment i samme venlige ånd hvormed jeg omfavner planeten.

Vi kunne også gøre som dig og slutte noget i stedet for hele tiden at begynde noget. Vi kunne blæse i trompet indtil et eller andet væltede.

5 kommentarer:

Stenberg sagde ...

"Seleda Benga

Hello

my name is miss seledy, i want us to be a good friend i don't know how you will feel about it, i realy need a good friend either man or woman who will care and love me, i need some one who will always tell me the truth from his heart as a friend.
i need a man or woman who will be my brother or my sister as my best friend and if the nature permit the man my husband, but if marriage is out of it, i will not mind but as long as we go along together with real love i will definitely be satisfied.
i'm sorry if i am embarrassing you, i shall explain all about myself including my pictures, when i hear back from you soon.

faithfuly your good friend


seledy"

Thomas Krogsbøl sagde ...

Man har venner man slet ikke vidste man havde!

Pia Juul sagde ...

hi-hi

Pia Juul sagde ...

her ville jeg ha skrevet hvor glad jeg er for dine tekster - og så kom jeg for skade bare at kommentere din kommentar ...

Thomas Krogsbøl sagde ...

Hej Pia, tak-tak, og jeg tillader mig endda en bibelreference her, apropos det der med 'skriften på væggen'