mandag den 27. oktober 2008

ALTERNATIV GRUNDFORSKNING 18

Jeg troede jeg vidste hvad det vil sige at være træt, puha ... Lige før, da jeg ledte efter noget spiseligt til babyen, overraskede jeg en af franskmændene under et samleje med en kæmpestor, hvid haj. Enderne på hans skødefrakke flød oven på vandet imens, og det lignede faktisk finner ganske godt ... (der er svømmepøl nu oppe på taget. ØVERSTE KIRURGISKE bor ikke længere på kvisten, der er meget lækrere nu) ... Jeg har fodret babyen med de nu befrugtede hajæg, det kunne den godt lide, den ligefrem strittede med overskægget ... Det er rart at være noget for andre, og det endda et mindre behåret noget end dét der kom ned ad trappen før ... Måske er poesien alligevel en slags social begivenhed, og ikke bare en spinkel mulighed for mini-udveksling mellem højt fungerende individer inden for autismespektret? ... Men der er ikke så meget tid til erkendelser længere, heller ikke egern ... Jeg har haft held til at konstruere en ble af nogle manuskripter der lå og flød ... Jeg tror taget er det bedste sted at opføre en hytte ... Der kan gå lang tid inden der dukker et rumskib op og giver mig et lift hjem ... Hm, måske bliver jeg også nødt til at opføre et palisadeværk rundt om hytten ... Selvom jeg ikke mener poesien giver anledning til stor frygt, som våbentype betragtet er den overvejende defensiv ... Men alligevel ...

Ingen kommentarer: