fredag den 8. maj 2009

Man kunne høre


en knappenål falde til jorden da Pia Tafdrup og Marianne Larsen battlede i Den sidste hal torsdag aften.

Begge leverede en super-intens oplæsning. Vi var oppe og hoppe.

Ejler Nyhavn fortsatte sin karriere som et levende, eksisterende menneske. Han virkede ganske livagtig og overbevisende.

Det lader sig ikke gøre at afbilde den mystiske og meget ejendommelige Liv Mørk, af grunde som jeg ikke kan komme nærmere ind på her. Desværre fik jeg heller ikke billeder af Sternberg eller Sweetnoise (Tanja & Cibo).

Men her er Knud Steffen Nielsen der indledte seancen med oplæsning af Det gør ikke rigtig ondt på fisk og andet godt fra bagkataloget.

Vi hørte også noget fra Frede går amok af Niels Jacob Rey Henningsen, aftenens surprise-indslag. I baggrunden ses ordstyrer Niels Ivar Larsen fordybet i kontemplation.
Bagefter var der nogen der miksede oven på mixeren.

Michael Gaardsøe, tidl. Lab, nu Banestyrelsen, lånte mit kamera og tog omkring 100 billeder ude i hallen. Her lidt afterparty-stemning.

4 kommentarer:

Sternberg sagde ...

Du er her:http://anarkiet.blogspot.com/2009/05/thomas-krogsbl-lser-op-i-den-sidste-hal.html

og Peter og Ejler er her:
http://www.youtube.com/watch?v=mD6I6my3Ev4

Thomas Krogsbøl sagde ...

Dokumentation, simpelthen! Tak for det

Sternberg sagde ...

Det var så lidt. Jeg fik i øvrigt skrevet det meste af vores Synæstet-skriveri ind i går ... "Prøvebillede" beskriver ret godt både teksterne og show/produktions-situationen, synes jeg.

bortedi

Thomas Krogsbøl sagde ...

okay, glæder mig til at se teksterne, kan ikke rigtig huske hvad jeg skrev ...