mandag den 3. november 2008

MANDAG

Hm, det lader til at jeg er ved at skrive en føljetonroman ... Som hedder Alternativ grundforskning ... Det var dog et ualmindelig lamt navn til en roman! ... Selv en føljetonroman! ... Oprindelig var tanken blot at Alternativ grundforskning skulle afløse New Age som en etikette for alskens mikrokunst om bevidsthedens grænseegne og græsgange i øvrigt ... Men sådan gik det ikke, hvilket har tvunget mig til at rydde lidt op i mine etiketter (”Stier gennem læse/kigge-området”), og NU skulle det så være nemmere at kalde hele føljetonen frem på én gang ... Kom så, lille føljeton ... Kom så med dig, din køter! ... Jeg vil godt understrege _____________ at den er vældigt god og gavnlig, og at den beviseligt har hjulpet 78% af sine læsere til en bedre tilværelse. Jeg lyver ikke.

Ingen kommentarer: