fredag den 14. november 2008

Yderligere profant

De tre billeder af månen længere nede på siden er på en måde også billeder af min tilstand, da jeg tog billederne. Det var den aften jeg læste op hos Undervand i cykelkælderen ved Ørestad Station ... Eller nærmere råbte op på en vanvittig aften der sluttede med pogodans i betonkælderen, dejligt at den slags ting stadig sker ind imellem ... Jeg tog billederne af månen, mens jeg stod og tissede oppe på parkeringspladsen i fortsættelse af en anselig mængde økologisk øl. Måske et ihærdigt, men lidt patetisk forsøg på at gøre Ørestad til Plørestad og få den til at synke tilbage ned i Amagers Fælleds mudder, som den er opstået af ... Nå, men dér stod jeg, med mit lille, fikse Panasonic i den ene hånd og noget andet i den anden hånd. Et civiliseret alternativ til at hyle mod månen ... Det er fuldmåne igen i aften ...

Ingen kommentarer: